Fitland Wellness Goes

Wellness Goes is een splinternieuw en exclusief sauna- en beautyresort gelegen in het hart van Zeeland, Goes. De gezonde Zeeuwse lucht, de luxe saunafaciliteiten en de fantastische locatie in de stad van de Bevelanden, maken dit een bijzondere plek. Een bezoek aan Wellness Goes belooft dan ook een onvergetelijke belevenis in een wereld vol luxe, wellness en ontspanning.

Fitland Wellness Goes Reviews

    klantenservice zéér slecht

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
    Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
    Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
    Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
    Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .
    Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké

    Normaal gesproken plaats ik nooit reviews, maar nu is de maat vol voor mij.
    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
    Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
    Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .
    Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    Nooit meer naar Fitland Wellness Goes!

    Bij beide zaken geweest: Fitland en Wellness Goes. Viel niet mee, klant-vriendelijkheid - 0%. Nooit meer terug!

Bezoek Fitland Wellness Goes

Schrijf een review