Reviews van deze auteur

Ongastvrij en onbekwaam personeel!

Review over Thermen Bussloo

Op 2 november (probeerden) wij voor 2 nachten met ontbijt en met 3 dagen gebruik van de wellnessfaciliteiten een kamer te boeken. Helaas door onbekwaamheid van één van de medewerksters van de frontoffice hebben wij besloten om hier niet te boeken. Wij vroegen deze mevr heel simpel een totaalprijs van het gewenste geheel naar ons toe te mailen. Helaas kwam deze mevr alleen maar met prijzen per persoon aanzetten die voor ons op dat moment erg onduidelijk waren. Na herhaaldelijk aandringen op een duidelijke all-in kamerprijs voor ons verblijf, hebben wij het uiteindelijk opgegeven en besloten wij bij ons vertrouwde en gastvrije Thermae 2000 te gaan boeken. Ik begrijp niet helemaal waarom Thermen Bussloo tot de beste wellness van Nederland verkozen is. Het wellness gevoel wordt op voorhand al teniet gedaan door de stress en ergernis die het bij het boeken ontstaat.

Sterke punten
Helaas niet kunnen ontdekken

Zwakke punten
Medewerkers van de frontoffice lezen de e-mails niet goed. Daardoor zeer slechte communicatie naar de klant toe.

reacties: