• Bij de hete sauna van 90 graden kwam er een dame binnen waarvan ik over mijn nek ging, gevraagd of ze eerst wilde gaan douchen stonk geheel naar de stront, heerlijk hoor, ik zie haar in het zoutwaterbad met een plakkaat in haar zwempak van stront, ben naar de receptie gegaan en dit doorgegeven maar er gebeurd niets zit ik in het bubbelbad binnen en ik zie haar in mijn ooghoek uit het bubbelbad gaan waar ik net in zit, en ja hoor een drol ik ben direct naar haar toe gegaan en nu naar buiten (ja ik heb diarree!!) dan moet je hier niet zijn maar het personeel doet gewoon helemaal niets, mijn man heeft gewacht tot er iemand kwam maar niemand ongelooflijk heeft hij w.c. papier gepakt en het eruit gehaald, moet je toch niet voorstellen dat je zit te bubbelen met een drol voor je ogen hoe ziek kan met worden, ze doen er echt geen vers water in hoor, beetje rattengif en bleek en hoppa we kunnen weer, ben bij de receptie er over gaan praten maar niemand durft daar een beslissing te nemen kijken naar elkaar en wilde maar dat ik wegging, dat hebben mijn man en ik danook gedaan, geld weg, geen nieuwe voucher of zelfs geen kop koffie en na mailen krijg ik een bericht van wat jammer dat uw dag niet geweest is wat het moest zijn, we zien u graag een volgende keer, als ik dit als directie zou lezen zou ik iedereen op het matje roepen maar misschien ben ik van een andere orde.

    Sterke punten
    Geen, wat een slecht personeel, en ik zou de douche eens goed uit laten boenen, wat een zooi van haren ligt daar.

    Door Maria op 7 januari 2020 Reageer

  • Het leek ons juist leuk om naar een enigszins klein en gedateerde sauna te gaan maar douches die warm behoren te zijn maar koud zijn, smerige oppervlakten, totaal niet klantgerichte en service gerichte personeel zijn toch echt zaken waar wij voor bedanken. Een groot pluspunt is het bubbelbad dat niet bubbelt (buiten); PERFECTE temperatuur! Helaas is dat geen rede om alles te negeren. Eens en nooit weer.

    Sterke punten
    Bubbelbad temperatuur... TOP! 👍🏽

    Zwakke punten
    Hygiëne, temperatuur douches cq. sauna, service in restaurant (laatst genoemde is er simpelweg NIET )

    Door B. Hiwat op 17 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
    Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
    Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
    Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
    Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .
    Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • Normaal gesproken plaats ik nooit reviews, maar nu is de maat vol voor mij.
    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
    Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
    Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
    Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
    Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
    De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .
    Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    Door Tanja op 11 december 2019 Reageer

  • hele slechte keten en service. de serveerster uit het restaurant doet de seizoen shinshiro behandeling. Betaald voor 50 minuten, maar na 40 minuten stond ik alweer buiten. Hierna belandde ik op de huisartsenpost met een beknelde spier in mijn nek/schouders. Met enorme hoofdpijn en het niet kunnen uitoefenen van mijn eigen werkzaamheden als gevolg. Al de hele week probeer ik contact te krijgen om deze klacht bespreekbaar te maken. Na eerst een paar dagen te zijn genegeerd, geven zij nu aan niks te doen met mijn klacht en mij hier niet mee kunnen helpen. Nu zit ik door de peperdure 'massage' door een serveerster aan fysiotherapie vast en kan ik niet meer mijn werkzaamheden uitvoeren. Slecht, ronduit schande voor de grote keten!

    Door Chantal op 1 november 2019 Reageer

  • Ik en een vriendin hadden ons lekker voorbereid op een lekker relaxt dagje sauna.. beide komen we al 10 jaar bij Elysium, maar dit was de laatste keer! We kwamen binnen en wisten eigenlijk niet eens waar we in konden want alles was overvol. Toch even weten te relaxten en wat drinken op het terras. Daar ging ook alles fout het drinken klopte niet de serveerster was snauwerig (alsof wij wat verkeerd deden). Daarna een opgieting gedaan en moesten we 20 min wachten (relaxt uhh nee). Na de opgieting even afkoelen en daarna in een warme hottub (staan er 3 naast elkaar op een verhoging) Waar je op houte vlonders loopt! Ik stap rustig uit en mijn vriendin ook en die maakt toch een glijer over dat hout heen omdat het in tijden dus niet meer is schoongemaakt. Haar hele knie lag open en moest behandeld worden. Naar de EHBO en daar werd haar knie schoongemaakt en een pleister erop geplakt (het bloedde nog en laat natuurlijk los als je een sauna in gaat) Kregen 1 drankje van het huis. Maar onze sauna dag was voorbij. Bij het afrekenen hebben we ons beklaag gedaan en werden er stomme grapjes gemaakt maar je wilt een relaxt dagje weg en je loopt je de hele dag al te ergeren en dan is een grapje niet op zn plaats. Je wilt dat er serieus met je om wordt gegaan! Om het goed te maken kreeg mn vriendin drie vouchers die alleen geldig zijn bij spa puur in Tilburg haha. 3 uur rijden voor haar dus ze heeft drie keer niks gekregen. Bonnen terug gegeven en de meiden achter de receptie wisten niet wat ze moesten doen en waren niet meer vriendelijk (denk door de zovele klachten). Ik heb betaald en ga nooit meer heen! Jammer want voorheen was het 1 van mijn lievelingssauna’s.

    Sterke punten
    Mike van de EHBO was rustig en deed zn werk goed!

    Zwakke punten
    Alles. Geen goed woord meer voor over!

    Door L op 18 oktober 2019 Reageer (1 reactie)

  • Misschien is het een kwestie van perceptie, misschien een kwestie van ervaring, maar wij hebben ons geen moment echt lekker ontspannen gevoeld zoals we dat bij een sauna verwachten en gewend zijn. Dat de ruimtes binnen klein zijn en claustrofobisch aandoen, vooruit. Dat de weinige sauna faciliteiten klein en dus snel vol zijn, vooruit. Maar de sfeer die er heerste was voor ons niet de sfeer van een sauna, maar meer van een ons kent ons nudistencamping. Op de terrassen zaten vrouwen met alleen een handdoek om en mannen met ontbloot bovenlijf en een te klein of te hoog opgetrokken handdoek zodat je tegen harige ruggen of verschrompelde klokkenspellen en wat er nog meer te zien was aan zat te kijken terwijl je aan een, wel heel lekkere, appeltaart met slagroom zat. Dit ging de hele dag door dus ook tijdens de lunch en het diner niet lekker ontspannen kunnen genieten van het eten.
    Doorgaans heerst er bij een sauna het fatsoen om op een terras, waar mensen zitten te eten en te drinken, even een badjas aan te doen. Tussen de terrassen door liep men ook volledig open en bloot te paraderen, want daar leek het regelmatig op en ook daar zou men even wat om kunnen slaan. Lekker ontspannen zwemmen was er ook niet bij omdat een groot deel van het terras gericht was op het zwembad en je dus weet dat er ogen op je gericht zijn. Op de stilte!!!weide werd volop gepraat en gelachen wat ook niet bijdroeg aan een ontspannen dagje uit. En ja, in een sauna loopt men bloot en ja mensen praten, maar een beetje fatsoen naar en rekening houden met de mensen om je heen doet geen pijn. Bloot in de saunafaciliteiten, op de ligstoelen en in het zwembad allemaal prima, maar verder mag het een beetje minder kijk mij eens en ik doe wat ik wil want ik voel me vrij. Iedereen komt naar de sauna om een dag te ontspannen en te ontsnappen aan de stress van alledag. Even geen mobiele telefoon, even geen jengelende kinderen, zeurende collega’s of lawaai en gedoe. Als je eerste saunabezoek ooit in deze sauna is dan krijg je een verkeerd beeld van hoe het hoort, kan en zou moeten zijn.
    Bediening en het eten was wel gewoon goed.

    Door Poliste op 27 mei 2019 Reageer

  • Had a horrible experience with SpaWeesp more than a month ago. Booked massage for me and my friend for extra EUR 140 (pre-paid!) and never got it. They informed me about cancellation at the reception, I felt sooo confused in front of my friends.. They promised me a refund within 4 weeks (sic!), and they missed that deadline! Instead of an evening for relaxing, what I got now is tons of emails and phone calls trying to at least get my money back. Know what, SpaWeesp? I bet I deserve a double pay on this, it's the worst customer service I've seen in years!
    P. S. Today it's almost 6 weeks since that day, and still no money on my account. I was definitely not leaving EUR 140 as a tip for the kind of treatment I was offered.

    Door Ekaterina op 28 maart 2019 Reageer (1 reactie)

  • Al jaren bij deze kleinschalige sauna maar daarom komen wij juist hier! De receptioniste Susanne is een schatje en zeer attent! Alleen vinden wij de keuken achteruit gaan! Mijn salade surf en turf was altijd heerlijk met gamba s en stukjes gebakken rundvlees..nu doen ze er plakjes rosbeef doorheen en weinig dressing. Ook het befaamde broodje Barneveld haalt het niet bij wat je vroeger kreeg!! Jammer!!! Massages zijn overigens prima!!!

    Sterke punten
    Gezelligheid,, goede sfeer en juist de kleinschaligheid spreekt mij aan boven al die grote onpersoonlijke saunas.

    Zwakke punten
    De keuken is niet meer wat het vroeger was en toch wel duur! Cappuccino 3 euro!

    Door Anna M op 30 januari 2019 Reageer

  • De sauna is kleinschalig, niets mis mee. Is oud ook niets mee. Maar door de aanbiedingen op vakantieveiling is het als haringen in een ton. De schoonmaak kan de hoeveelheid mensen niet aan. Gevolg het wordt steeds viezer en je loopt er gemakkelijk een voetschimmel op doordat het water blijft staan in de natte ruimtes. Ook is de keuken erg slecht geworden en dringt het bedienend personeel je praktisch je de consumpties door je strot. Om vervolgens snel weer een bestelling( lees verdienste) op te willen nemen. De sauna’s zijn te vol en je verdoet je.tijd voor het wachten op een kaartje van een opgieting. Waarbij er ook nog eens 40% uitloopt omdat deze te heet werd gemaakt

    Sterke punten
    Ook als er al te veel mensen in de sauna zijn kun je er nog altijd bij.
    Men schenkt er erg graag alcohol

    Zwakke punten
    De kleedruimtes voor 1 persoon worden vaak door twee mensen gebruikt en dan kun je nergens je fatsoenlijk omkleden.
    Er wordt te veel alcohol geschonken!

    Door Van noort op 10 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Onvriendelijk personeel. Begon al bij aankomst. Er kon geen 'hallo' vanaf. Verder ongeïnteresseerd personeel.
    Het eten: vlees was niet vers meer, zat een bijsmaak aan. Na lang twijfelen toch aangegeven bij de receptie. Had het beter niet kunnen doen. Eten is prijzig en daar verwacht je wat goeds van.
    Over het algemeen een leuke sauna, alleen jammer van het personeel.

    Door Giessen op 31 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik had 5 e tickets en reserveren via internet ging niet dus via de telefoon gedaan, ik moest 2x 2.95 reserveringskosten betalen omdat bij de e tickets er maar 4 personen per reservering kan dus 1x 2.95 voor 4 personen en 1x 2.95 voor 1 persoon ik vind dit werkelijk schandalig

    Door Xandra Bader op 14 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Veel te volgepropte sauna heel lang in de rij staan om binnen te komen en bij vertrek het zelfde volle sauna ,s met kakelende mensen nergens geen rust helemaal klaar met elysium

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door arta op 12 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij binnenkomst bij de balie ben je al een half uur verder voordat je naar binnen kan. Dit is ook bij het uitchecken met je armband als je weggaat. Dan sta je gerust een half uur te wachten omdat er veel te weinig of slecht personeel achter de balie zit.

    De tuinen zijn erg onverzorgd, niet zoals voorheen. Overal veel onkruid en vieze tegels. Dit geldt trouwens ook voor de vloer binnen waar je uitglijdt van de plassen water en haren die overal liggen.

    De baden zijn erg vies en vol met haren. De toiletten zijn ook onder de ontlasting en urine en worden slecht schoongemaakt.

    De opgietster die aanwezig was was echt enorm onaardig en niet zoals de mannen die er een jaar geleden nog waren. Er word flink bezuinigd en dat is te zien.

    De kleedkamer is bloedheet waardoor je na je heerlijke dagje ontspannen en erna douchen meteen weer bezweet bent als je weggaat. Daar moet echt eens serieus naar gekeken worden want het lijkt wel een sauna zoals de echte. Ook is de kleedkamer echt enorm klein en word ook door mannen betreden. Ik ben hier nu vele keren geweest en de kleedkamer is helaas altijd zo extreem warm.

    De kruidentempel ruikt totaal niet naar kruiden en aromatische olieen en lekkere geuren maar extreem naar chloor. Als je er al in zit krijg je meteen last van je ogen zonder water in je ogen te krijgen.

    De aquarium sauna is ook iets belachelijks. Het aquarium is totaal leeg en dat is al een hele tijd zo. Er word niks aan gedaan. Jammer want dat had wel bijzonder en rustgevend geweest om naar te kijken tijdens de sauna.

    Het eten is erg duur en het personeel onvriendelijk. Voor een kopje thee betaal je al 3 euro. Absurd. Ik bestelde voor twee personen sate met friet en die was al uitverkocht.. En dat begin van de dag om 12:30 uur. Dit is al meerdere keren zo geweest. Dus maar een broodje hamburger met friet besteld. De hamburger was totaal rauw van binnen bij beide burgers. Ook kreeg de een heel veel friet en de ander amper.

    Er mag hier een hoop veranderen. Zonde van zo'n resort. Het is de prijs niet waard wat je ervoor betaald.

    Sterke punten
    makkelijk bereikbaar

    Door Kimberly op 5 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • ten eerste op gieting, dame had het drukker mer haar danspasjes dan de op gieting en geen stukje fruit of drinken daarna
    En erg druk in de sauna
    had een hamam en plannen die zo dat je haast niet kunt eten
    erge vislucht daar in restaurant en soep koud en warme gerechtjes ook koud.
    melding van gemaakt gingen ze alles opwarmen
    ook schalen leeg
    had deze dag gekregen van mijn dochter vondt het zeer teleur stellend
    3 keer mail gestuurd je krijgt geen reactie
    en komt bij bij in schekken loopt de dame weg en daar stond de hele rij te wachten
    al met al zijn geld niet waard

    Sterke punten
    geen

    Door H Koch op 7 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij binnenkomst had HET systeem maar reservering voor 1 persoon, terwijl de reserveringsbevestiging 2 personen aangaf !
    Om half 7 scheen de zon, het was 20 graden, maar het was verboden om buiten op het terras te eten !
    De reden hiervoor was, dat de terrassen een hele dag gesloten waren, vanwege het onstuimige weer ???
    Klagen bij de floormanager horeca had geen zin, werd doorverwezen naar de receptie, omdat dit besluit door hogerhand ? was genomen
    Hogerhand was ene , zeer onvriendelijke, jongeman ,genaamd Bob !!
    Bob had duidelijk nog nooit van enige flexibiliteit gehoord !!
    Ter afsluiting viel tot 2x toe de stroom uit buiten, terwijl we in het zoutwaterbad lagen !!
    Eruit gaan was geen optie, omdat het levensgevaarlijk is in het pikdonker !!
    Zo te zien aan de vele klachten, wordt deze waarschijnlijk ook afgedaan met excuses blablabla.
    Bij voorbaat neem ik daar geen genoegen mee, maar wil een echte, relaxte dag !!

    Sterke punten
    AARDIGE BEWAKER

    Zwakke punten
    KLANTVRIENDELIJKHEID VER TE ZOEKEN

    Door anita op 2 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij reserveren online heb ik 1 persoon gratis. Dus reserveer voor 3 en de teller geeft 0,- euro aan. Daarna bij eindscherm 68,85. Bij navraag bij receptioniste, wil zij een mail met kopie voucher. En verteld dat we dan aan de kassa vanavond wel het juiste bedrag kunnen betalen. Ik vraag haar waarom ik niet gewoon kan komen en dan vanavond de voucher kan laten zien,omdat ik reservering via internet nu niet vertrouw. Zegt ze doodleuk: jammer dat u dit zo ervaart, en nog een fijne dag verder............

    Door A. van Zwol op 26 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Als sauna en eetgelegenheid redelijk maar veel te druk met lange wachttijden. Helaas trekt Thermen zich niets aan van maatschappelijk en natuurlijk belang. In de Berendonck hier bij Nijmegen is een enorm natuurgebied gesloopt voor de aanleg van haar nieuwe sauna, net zoals in Bussloo. Ondanks enorm verzet van de plaatselijke bevolking. Terwijl op 9 mei 2017 een beroep bij de Raad van State behandeld wordt is desondanks doorgegaan met deze natuursloop. Vanwege drukte, en natuur-onvriendelijkheid (voor de echte vakanties en trips is mooie natuur een must en geen gesloopte natuur) een 1.

    Sterke punten
    niet echt

    Zwakke punten
    uit op geld

    Door Frank op 16 april 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.