Reviews over Sauna's


    Geldigheid eerder verlopen zonder bericht - Review over Select Wellness

    Exact dezelfde situatie als voorgaande review van Jeroen: Ik heb 3 vouchers met een geldigheidsduur tot 31-12-2021 en op 6-8-2021 zijn deze geblokkeerd. Bij navraag via een bericht komt per email als antwoord, dat de voucher al 3x verlengd zou zijn??? Daarop gereageerd, dat de geldigheidsduur nog niet verstreken is en er ook geen bericht is gestuurd dat deze eenzijdig voor de geldigheidsduur datum geblokkeerd werd. Op de site bij de persoonlijke code is dit te checken. Een passende oplossing gevraagd en telefonisch contact gevraagd. Daarop geen antwoord gekregen.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Onvriendelijke toonzetting, versturen steeds dezelfde standaard mails, geen begrip, ontrechtvaardige bejegening en telefonisch niet te bereiken.

    Prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende - Review over Heleens Wellness

    Een duo 'dag'arrangement geboekt waarbij ik ervanuit ging dat we tegelijkertijd behandeld zouden worden. Dat bleek niet het geval, ze liep heen en weer tussen mijn zussen en mij. Gevolg: je ligt een uur in een pakking met een koud washandje op je ogen. Daarnaast verliet ze regelmatig de ruimte en bleef dan vrij lang weg. Om 15.00 stonden we weer buiten met voeten, haar en een huid die nog vet van de olie waren. Geen make upje, niets. Vier uur stil gelegen waarvan hooguit vijf kwartier behandelingen. En dat voor €165! Het was fijn geweest om er echt een dagvullend programma van te maken door middel van sauna en hottub. Maar dat zit er niet bij, is alleen voor slapende gasten. Ik heb Heleen een e-mail gestuurd om onze teleurstelling kenbaar te maken. Vanwege haar lauwe reactie, dus niet goed opgelost, plaats ik deze revieuw.

    Sterke punten
    Mooie, verzorgde omgeving en lekkere lunch

    Zwakke punten
    Geen echte verwendag, behandelingen worden afgeraffeld en nier zorgvuldig uitgevoerd.

    Geldigheid eerder verlopen - Review over Select Wellness

    Ik heb 4 vouchers met een geldigheidsduur tot 31-12-2021 en op 6-8-2021 zijn deze geblokkeerd. Bij navraag via een bericht komt per email als antwoord, dat de voucher al 3x verlengd zou zijn??? Daarop gereageerd, dat de geldigheidsduur nog niet verstreken is en er ook geen bericht is gestuurd dat deze eenzijdig voor de geldigheidsduur datum geblokkeerd werd. Daarop geen antwoord gekregen. Telefonisch is de select wellness group onbereikbaar.

    Zwakke punten
    Onbereikbaar telefonisch Vouchers blokkeren voordat de geldigheidsduur verstreken is. Slechte communicatie

    Ongeldige vouchers verkopen - Review over Select Wellness

    In de postcode loterij agenda 2021 kun je vouchers kopen van een sauna in Twente. Aangekomen bij de sauna, blijkt deze de vouchers niet te accepteren. Select Wellness weigert de vouchers terug te nemen. Kort aangebonden en onvriendelijke mail terug ontvangen. Waarom zo onvriendelijk handelen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onvriendelijke berichten en toonzetting

    Heetrlijk - Review over Blue Wellness Helmond

    het was een heerlijke ervaring in Helmond, mooie schone sauna en vele andere dingen te doen. alles schoon en modern, ook aan de roker is gedacht, dank je wel, ruime opzet en vooral vriendelijk personeel. De keuken valt een beetje tegen maar alles bij elkaar was het top. Simone je bent een toppertje in de dop.

    Zwakke punten
    keuken

    drama.. arrogant en de boel niet goed voor elkaar - Review over Select Wellness

    maken fout na fout...

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    te veel..

    Mooi Sauna bedrijf - Review over Sare

    Tja op het sauna bedrijf niets op aan te merken. Maar de directie gaat vreemd om met vaste gasten die er al meer dan 35.jaar komen. Je bent plotseling niet meer welkom. Maar niet getreurd want in Enschede is een geweldig Sauna bedrijf Huize HOLTERHOF. Wellness Hotel Bistro Restaurant en een geweldig Sauna complex. En GRATIS parkeren voor campers elektrische Oplaat palen Enz enz. Het eten wat er geserveerd wordt is helemaal top. En als je een overnachting boekt mag je 2 dagen GRATIS naar de Sauna. HOLTERHOF waar sevice heel normaal is Maar ook waar gemaakt word. Een echte aanrader.

    Sterke punten
    Mooi bedrijf

    Zwakke punten
    Op geld beluste directie. Overal moet je voor bijbetalen weekend extra 3.euro afguss 1 euro per keer. Enz enz. Tja hoe jaag je gasten weg

    beetje sober allemaal - Review over Heleens Wellness

    De plek is prima. De sauna en de jacuzzi ook. Maar de verzorging vond ik wel erg sober. Bij een wellness verwacht ik verwennerij. Maar ik kreeg het gevoel dat het er met een Jantje van Leien is afgedaan. Weinig creatief ontbijt, geen verzorgingsproducten in de douche. En (we waren in de kou) toen de gasfles van de terraskachel leeg bleek was het too much om te verwisselen. Jammer. Gemiste kans voor best een hoop geld.

    Sterke punten
    De privacy van de plek

    Zwakke punten
    Veel te sobere verzorging.

    Niet meedenken met corona - Review over Blue Wellness Helmond

    Vandaag gebeld met sauna ivm corona, niet mogelijk om deze maand nog te gaan, krijg je als antwoordt, jammer dan pech gehad, zie maar dat je de e-tickets aan iemand anders kunt verkopen, meedenken , natuurlijk niet, geldwolven zijn het, DUS MIJN ADVIES NIET MEER MET DEZE SAUNAKETEN IN ZEE GAAN, ZIJN OPLICHTERS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen communicatie mogelijk, denken alleen aan zichzelf, interesseert ze niet dat een ander corona heeft, of bang is om dit op te lopen in de sauna

    Niet meedenken met corona - Review over Blue Wellness Helmond

    Vandaag gebeld met sauna ivm corona, niet mogelijk om deze maand nog te gaan, krijg je als antwoordt, jammer dan pech gehad, zie maar dat je de e-tickets aan iemand anders kunt verkopen, meedenken , natuurlijk niet, geldwolven zijn het, DUS MIJN ADVIES NIET MEER MET DEZE SAUNAKETEN IN ZEE GAAN, ZIJN OPLICHTERS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen communicatie mogelijk, denken alleen aan zichzelf, interesseert ze niet dat een ander corona heeft, of bang is om dit op te lopen in de sauna

    fabriek - Review over Elysium

    Als diverse keren meegemaakt dat bij een "gratis entree" (meegedaan aan een onderzoek) er bij het boeken, op het laatste moment toeslagen worden berekend. De laatste keer zelfs E 9.95. Het is de laatste jaren een fabriek/geldmachine geworden . Het mooie van Elysium is verleden tijd, helaas. Veel te druk en niet schoon. Je wordt gelokt met aanbiedingen maar voor een dag ontspanning moet je niet hier naar toe gaan. Horeca ook druk en duur en van matige kwaliteit. Voorlopig niet meer hier naartoe.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Een fabriek met een gedachte van "massa is kassa", helaas.

    Bijbetalen met een gratis entreebewijs/ - Review over Thermen Berendonck

    Had een gratis entreebewijs (geldig tot 1 september), maar kan alleen reserveren met bijbetaling van € 15,00. Heb een ander beeld bij gratis. Vind dit een wanprestatie

    Oplichters - Review over Vihta Wellness

    Bestelde producten kloppen niet, als je navraag gaat doen hebben zij het geld binnen , en is het voor hun afgehandeld.

    Sterke punten
    Niet communiceren

    Zwakke punten
    De amateuristische bebshop.

    Stront in bubbelbad - Review over Elysium

    Bij de hete sauna van 90 graden kwam er een dame binnen waarvan ik over mijn nek ging, gevraagd of ze eerst wilde gaan douchen stonk geheel naar de stront, heerlijk hoor, ik zie haar in het zoutwaterbad met een plakkaat in haar zwempak van stront, ben naar de receptie gegaan en dit doorgegeven maar er gebeurd niets zit ik in het bubbelbad binnen en ik zie haar in mijn ooghoek uit het bubbelbad gaan waar ik net in zit, en ja hoor een drol ik ben direct naar haar toe gegaan en nu naar buiten (ja ik heb diarree!!) dan moet je hier niet zijn maar het personeel doet gewoon helemaal niets, mijn man heeft gewacht tot er iemand kwam maar niemand ongelooflijk heeft hij w.c. papier gepakt en het eruit gehaald, moet je toch niet voorstellen dat je zit te bubbelen met een drol voor je ogen hoe ziek kan met worden, ze doen er echt geen vers water in hoor, beetje rattengif en bleek en hoppa we kunnen weer, ben bij de receptie er over gaan praten maar niemand durft daar een beslissing te nemen kijken naar elkaar en wilde maar dat ik wegging, dat hebben mijn man en ik danook gedaan, geld weg, geen nieuwe voucher of zelfs geen kop koffie en na mailen krijg ik een bericht van wat jammer dat uw dag niet geweest is wat het moest zijn, we zien u graag een volgende keer, als ik dit als directie zou lezen zou ik iedereen op het matje roepen maar misschien ben ik van een andere orde.

    Sterke punten
    Geen, wat een slecht personeel, en ik zou de douche eens goed uit laten boenen, wat een zooi van haren ligt daar.

    Kwalitatief Uitermate Teleurstellend - Review over Sauna en Beauty Ommen

    Het leek ons juist leuk om naar een enigszins klein en gedateerde sauna te gaan maar douches die warm behoren te zijn maar koud zijn, smerige oppervlakten, totaal niet klantgerichte en service gerichte personeel zijn toch echt zaken waar wij voor bedanken. Een groot pluspunt is het bubbelbad dat niet bubbelt (buiten); PERFECTE temperatuur! Helaas is dat geen rede om alles te negeren. Eens en nooit weer.

    Sterke punten
    Bubbelbad temperatuur... TOP! 👍🏽

    Zwakke punten
    Hygiëne, temperatuur douches cq. sauna, service in restaurant (laatst genoemde is er simpelweg NIET )

    klantenservice zéér slecht - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee. De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee. De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee. De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee. De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee. Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee. Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak! De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee. Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager. Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen. Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak! De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee. Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager. Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen. Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak! De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    klantenservice zéér slecht, sauna oké - Review over Fitland Wellness Goes

    Normaal gesproken plaats ik nooit reviews, maar nu is de maat vol voor mij. Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk. Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee. Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager. Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen. Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak! De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!

    Serveerster veroorzaakt ernstige nekklachten - Review over Spa Wellness Weesp

    hele slechte keten en service. de serveerster uit het restaurant doet de seizoen shinshiro behandeling. Betaald voor 50 minuten, maar na 40 minuten stond ik alweer buiten. Hierna belandde ik op de huisartsenpost met een beknelde spier in mijn nek/schouders. Met enorme hoofdpijn en het niet kunnen uitoefenen van mijn eigen werkzaamheden als gevolg. Al de hele week probeer ik contact te krijgen om deze klacht bespreekbaar te maken. Na eerst een paar dagen te zijn genegeerd, geven zij nu aan niks te doen met mijn klacht en mij hier niet mee kunnen helpen. Nu zit ik door de peperdure 'massage' door een serveerster aan fysiotherapie vast en kan ik niet meer mijn werkzaamheden uitvoeren. Slecht, ronduit schande voor de grote keten!