Spa Wellness Weesp

Beleef met al je zintuigen de gezonde werking van water, warmte, geur en kleur. Ervaar een totale ontspanning en een verkwikkende uitwerking op lichaam en geest. Je voelt je uitgerust, gezond en goed! De sfeer in SPAWellness is gericht op een positieve prikkeling van al je zintuigen. De diverse ruimtes bieden je de mogelijkheid op intens genieten, ontspanning en verzorging. Ontspan en geniet in onze SPA van sauna\'s, cabines en baden om je lichaam gezond en in balans te houden. Verwen jezelf met speciale massage s en verzorgende lichaamsbehandelingen in de Wellness.

Spa Wellness Weesp Reviews

    Slechte ervaring

    Vergane glorie. Slechte douches, alles heel krap opgezet, weinig sauna’s.

    We waren onder een andere naam ingecheckt bleek in het restaurant. Dame achter receptie reageerde geïrriteerd, alsof ik dit had gedaan.

    Bediening is zeer traag en onkundig! Behalve 1 jonge vriendelijke en lachende dame die de benen uit haar lijf liep om de anderen te compenseren. Zij maakt heel veel goed.
    Eten was echt fantastisch. Cappucino niet te zuipen.
    Voor ons geen tweede keer.

    Muggenoverlast

    In alle ruimtes is er sprake van muggenoverlast binnen! Van kleedkamer tot restaurant, overal. Daar gaat duidelijk iets niet goed!

    deze sauna gaat hard achteruit

    Wat gaat deze sauna en diens hospitaliteit hard achteruit zeg.

    Verzorging pand/faciliteiten: De schimmel staat op de muren (bij het grote zwembad staat overal zwarte schimmel op de muur), de voegen en tegels laten overal los, de douches aan het begin hebben een geheel verroest (en niet voor de sier) plafond. Nergens is ontspannen muziek te bekennen, kletsende gasten echter te over. Met muziek zouden bezoekers het stilte verzoek meer in acht nemen. De klankschalensessie sloeg nergens (meer) op. Deze hadden zij super goed georganiseerd in een rustige ruimte met fijne plekken om te relaxen. Maar zoals zij ook weten, zal de gedachte zijn geweest 'massa is kassa' want de sessie is nu in een veel te warme sauna die super gehorig is. De douche die op de achterwand gemonteerd is gaat continu aan door gasten, tussendoor klinkt de airco af en toe, dan wordt er nog een keer of 6 aan de deur gerukt die op slot is vanwege de sessie (er hangt geen bord dat er een sessie is vermoed ik) en relaxed zitten is er niet bij want de ruimte is simpelweg vol met gasten. Massa is kassa dus met 20 man een klankschalensessie van 20 min kan prima toch? Veel kluisjes doen het bovendien ook niet en van een collega al gehoord dat er bij haar en 5 anderen de kluisjes open gebroken waren en oa geld gestolen was.

    Restaurant: bij de openhaard komt zelden bediening. Alsof ze de plek vergeten, tot zichtbare ergernis van allerlei gasten. Deze ervaring meermaals gehad nu.

    Hospitaliteit: bediening bleek een siroop waarom gevraagd niet te hebben en hebben dit niet van de bon gehaald. Bij afrekenen is mij niet gevraagd de bon te checken (zoals 'management' waar je dan enkel contact mee op kan nemen vertelt dat personeel standaard doet). Wel is gevraagd hoe de ervaring was. Die viel tegen. Waarschijnlijk is de dame daardoor vergeten te vragen de bon te checken. Ik stond er zelf ook niet bij stil. Shit happens. Nadien over gemaild toen bleek dat de siroop waarvan bediening aangaf dat het op was er toch op stond. Antwoord: ik kan geen restitutie krijgen. Huh?? Jullie rekenen mij iets dat ik niet gekregen heb en jullie hebben het niet van de bon gehaald, wetende dat het op was.
    Daarnaast verwijzen ze bij de kassa met klachten altijd naar het contactformulier en 'de manager'. Lekker makkelijk want dat maakt het voor de klant lastiger zaken rechtgezet te krijgen.

    Typisch 'grote bedrijven' bedrijfsvoering dit.

    Slecht

    Veel te druk, koude sauna's/douches. Om om te kunnen boeken moest je binnen 30 minuten weer bij de receptie zijn. We zijn nog even terug geweest bij de receptie voor slippers en toen naar het restaurant voor een smoothie waar we lang op moesten wachten. Toen de smoothie op was waren die 30 minuten al ruimschoots om natuurlijk. Vervolgens kwamen we in een veel te volle sauna waar de douches koud waren, het bad en sommige sauna's ook. Meerder gasten zijn om deze reden vertrokken.
    Toen we vervolgens besloten om te gaan, waren we te laat want de 30 minuten waren al om. Na een lang gesprek mochten we uiteindelijk omboeken. Wel 12 euro per persoon bijbetalen bij het volgende bezoek dan. Want ze kon alleen de volle prijs van 44 nogwat in de computer kwijt, niet de 37 nogwat van een andere aanbieding. Wij hebben niet omgeboekt, en bijna 100 euro betaald voor 15 minuten te koude sauna en 1 smoothie. Ik zet nooit meer voet in deze sauna.

    Zwakke punten
    Koude sauna's en bad, te druk en bediening duurde lang

    Serveerster veroorzaakt ernstige nekklachten

    hele slechte keten en service. de serveerster uit het restaurant doet de seizoen shinshiro behandeling. Betaald voor 50 minuten, maar na 40 minuten stond ik alweer buiten. Hierna belandde ik op de huisartsenpost met een beknelde spier in mijn nek/schouders. Met enorme hoofdpijn en het niet kunnen uitoefenen van mijn eigen werkzaamheden als gevolg. Al de hele week probeer ik contact te krijgen om deze klacht bespreekbaar te maken. Na eerst een paar dagen te zijn genegeerd, geven zij nu aan niks te doen met mijn klacht en mij hier niet mee kunnen helpen. Nu zit ik door de peperdure 'massage' door een serveerster aan fysiotherapie vast en kan ik niet meer mijn werkzaamheden uitvoeren. Slecht, ronduit schande voor de grote keten!

    Rude Service

    Had a horrible experience with SpaWeesp more than a month ago. Booked massage for me and my friend for extra EUR 140 (pre-paid!) and never got it. They informed me about cancellation at the reception, I felt sooo confused in front of my friends.. They promised me a refund within 4 weeks (sic!), and they missed that deadline! Instead of an evening for relaxing, what I got now is tons of emails and phone calls trying to at least get my money back. Know what, SpaWeesp? I bet I deserve a double pay on this, it's the worst customer service I've seen in years!
    P. S. Today it's almost 6 weeks since that day, and still no money on my account. I was definitely not leaving EUR 140 as a tip for the kind of treatment I was offered.

    Nooit meer naar Spa Weesp

    Onvriendelijk personeel. Begon al bij aankomst. Er kon geen 'hallo' vanaf. Verder ongeïnteresseerd personeel.
    Het eten: vlees was niet vers meer, zat een bijsmaak aan. Na lang twijfelen toch aangegeven bij de receptie. Had het beter niet kunnen doen. Eten is prijzig en daar verwacht je wat goeds van.
    Over het algemeen een leuke sauna, alleen jammer van het personeel.

Bezoek Spa Wellness Weesp

Schrijf een review